Saturday, April 23, 2011

JAMBU Terbaik.... =)

Walaupun aku takde astro Mustika.....tapi youtube telah menyelamatkan aku dari terlepas sketsa dari Maharaja Lawak minggu ke-4.... Minggu ni Alex yang terkeluar.... dan sememangnya lawak dier tak menjadi pada minggu ini.... Undian yang bijak dari para pengundi... [undi la aku di SINI] Kumpulan Balas pun tak berapa mantap... Jihan pun kurang.... Man boleh tahan... Dan sememangnya persembahan Jozan dan Nabil tidak mengecewakan. Tapi...................... yang menarik perhatian aku adalah video yang aku attach kat entri ni.....


Mula-mula....aku nak memberi ucapan tahniah kepada Amir...kerana akhirnya engko berjaya jugak membuat sketsa lawak yang boleh tahan lawaknya..... Aku sekarng ni bagi komen secara neutral ok....tak memihak sapa-sapa...sememangnya aku minat Jozan dan Nabil. Tapi persembahan Amir pada malam ni sangat berbeza dari sebelumnya. Lawaknya menjadik.... lagi-lagi part dier ujibakat Mamat Khalid... yang tu sempoi... memang logik la Amir dapat lagi bertahan minggu ni.... :) Ni ler video dier.... dan sila tengok secara neutral ok.... :)


Yang JAMBU pulak memang terbaik!! Sketsa pendek di trek jogging amat la kreatif! Lakonan berlari-lari dan potong-memotong memang sangat la kreatif! Dan keseluruhan lakonan dah macam tengok movi pendek yang dah diedit aturan lakonan nya....memang hebat dan superb! Aku bukan puji sebaborang lain puji....tapi aku terhibur dengan cara lakonan depa berdua nih....Muke legend...tapi cute! Tapi dah tak legend sangat dah... si yus dah potong janggut dier....memang dah jadi Jambu dah...hahaha


Overall..... Semuanya membuat persembahan yang agak berlainan dengan trademark masing-masing... Sumer kreatif... Cuma agak risau dengan persembahan Jihan dan Balas... seperti tak cukup persediaan untuk malam ni..... Minggu depan tak mustahil depa yang akan keluar...kalau si Amir perform macam malam ni lagi! Ha ha ha

P/S: Undilah Saya... Saya akan memberjuangkan blogger baru! :D Undi Saya Di SINI

2 comments:

risa said...

suke jambu heehhehehe

tyka chou said...

done voting tuk awak..:)

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785