Wednesday, April 13, 2011

Berjauhan Seketika...

Hari ni aku terpaksa hidup berjauhan... jarak berjauhan lebih dari radius 2 km..... Terpaksa berjauhan sejauh 30km.... Aku di KL.... PC di rumah...he he he. Aku hari ni mungkin sibuk sikit... Bukan urusan aku sendiri.... tapi tolong wife aku mencari kerja....

Aku hari ni berada di Wisma Mirama.... Sape blogger kat sane ek? Intai-intai la daku berada di sana.... he he. Aku bukannya artis pun... tapi kalau setakat nak bertegur sapa...minum-minum teh.... apa salahnya kan... :) Hajat aku nak duduk semeja dengan blogger pun tak dapat lagi.... asyik dengan Ujang jer... Main ping pong pun dengan Ujang.... Minum teh tarik pun dengan Ujang.... haih... Muke dier jer....Boring jugak..ha ha ha.

Hah? Bukan Ujang komik tu....Ni Ujang blogger terkenal tanah air tu.... yang nak kahwin tuuuu..... Aku kad pun tak dapat lagi nih... mentang-mentang la dekat... Biasenyer orang dekat ni susah nak dapat kad awal...he he he. Ok lah.... wife aku dah tunggu dalam kete... terpaksa la aku berjauhan buat sementara... :)

P/S: Kenapa Nuffnang tak kuar ek?? Ke PC aku jer...

1 comment:

mynameismy said...

ooo dah kawen rupenye...;P