Sunday, April 24, 2011

Bila Blogger Bersatu

Kalau lah blogger dapat bersatu kesemuanya... sudah pastilah bertambah la kesenangan semua blogger nak naik dan menambah kawan.... Yela kan....yang dah duk atas....bantu blogger yang baru nak naik... yang dah naik bantu pulak blogger yang tengah merangkak... Bila dah sama level... sama-sama membanting jari jemari sama-sama maju ke depan.... Ermm.... nanti sambung lagi topik nih... sekarang nak mereview....huhu


Blog pertama ialah, blog Ash Shikano. Blog yang smarties dan girliers..... he he he. Tapi sayangnyer...aku review blog dier time dier nak study....Mengikut entrinyer....die takkan bukak blog dier sampaila habis exam.... hmmm.... Takpelah... nanti dier bukak la kot. Komen aku... widget dekat mouse cursor tu kan....lebih elok kalau ditiadakan...lebih ringan sikit nak bukak.... ermm....kalau boleh nak tanya....pasal right klik..... yang tu pun kalau ditiadakan pun takper kot. Dulu aku pun buat jugak....pastu buang jer... sebab tak friendly user....sape nak terjah....klik SINI


Blog kedua ialah Kisah aku, aku, dan aku. Banyak nyer aku....he he he. Blog ni penah aku terjah suatu mase dulu... Pastu aku datang lagi....dan banyak kali.....sebab nak review....ha ha. Blog ni pun sama.... pasal disable right klik... Rasenyer.....tak payah la kot ek.... Aku nak copy header pun susah tadi....huhu. Dan jugak lagu..... ermm..... kalau penah bace review aku sebelum ni kan... dah bagitau dah kenap aku lebih suka tak berlagu..... sebab dier ialah nak bagi semua orang datang blog kita.... kalau ade lagu.....yang tak minat lagu tu mesti tak nak datang kan? Tapi tu tak kisah la kalo si tuan punyer blog rase benda tu tak penting....:) Kawan-kawan.... terjah la dier di SINI


Blog ketiga.........Blog Nadiemsharmz. Blog ni baru lagi...... baru nak masuk tiga bulan kot.... Tengok header pun dah tau kot....sebab semua haiwan tu baby baby lagi...he he he. Nanti dah lame berblog...mesti dier letak haiwan yang dah dewasa.....:) Blog ni dah ok..... segala basic dah dipraktikkan dengan jayanya....:) Jom klik  SINI

Pssssttt......mintak tolong yang direview dan membace review....tolong undi saya di SINI. He he he.

11 comments:

nadiem sharmz said...

saya terharu...sob sob sob!...hehhee...banyak ag kne bljr psl dunia blog nih...sy masih baby lagi...heheh...setahun ag nk letak header mak badan dan anak2 n cucu plak..hehehe...tq pw!!!!...muah!

mas saari said...

sabar menanti turn utk direview..

Browacana said...

@Mas saari: sabar..sabar..he he

Unknown said...

byknya awk review,sampai skarang ni tak habis2..

Cik Aan Alan said...

review la saya juga..

mcm ni lah said...

saya konfius lah antara encik wacanaku dan ben ashaari adakah orang yang sama ?,.
sebab gaya penulisan nya sama dan entry yg dibuat lebih kurang sama lah,.
macam kembar plak,.
ape2 hal saye terjah dulu blog2 yg kat atas tu :)

Tok Esah said...

wah, bagusnya bro review!! blog tok esah bile plak?? hahaks

nak kena contohi ni!!

bicara mak dara said...

meh Mak Dara nak terjah hehehe

The day we meet said...

ohoho..nak jugak blog direview..huhuhu..
btw..thanks singgah blog...ida dah follow =)

aNiss :):) said...

PW... NAK JUGAK PW TOLONG REVIEW BLOG ANISS... TAPI ANISS DAH TERLAMBAT KOTT... SEDIH (T T)

cik merah said...

thanks review blog mira...sgt2 bmakna :)