Monday, April 18, 2011

Hampeh Punyer Bro Ben..

Dalam riuh rendah masa gathering haritu.... ada macam-macam perkara berlaku.... memang banyak la perkara berlaku.....uiiii.... memang takleh nak citer la dalam entri nih.....banyak sangat.... tapi ada satu je aku nak citer dalam entri nih.... pasal aku dengan Bro Ben.... Memang hampeh tol la....

Nak tau ke ni? Kang tak pasal-pasal jadi berita sensasi hiburan terkini plak kang.... kalah semua gosip artis nanti.... he he he.... ok...ok.... aku akan citerkan....

Aku dengan bro Ben baru bersua muka di Alamanda haritu... kalau dikire bersua muka.....sebenarnya tak berapa tepat la di Alamanda.....sebab penah bersua muka di Taman Empangan.....muka dengan muka la... tapi selisih je la....he he. Ni kire first bertegur sapa la kan....

Aku ni kirenye pemalu jugak la kan.....tegur-tegur dalam takut jer... pastu borak-borak...cara borak tu dah macam aku dan bro Ben kenal beberapa tahun....takde kejanggalan langsung! Cuma aku je la jadik macam wartawan...ha ha. Last-last....jadi la gini....

Aku yang baju merah tu..
Hampeh punyer bro.... patut la wife aku gelak je memanjang lepas sesi bergambar tu...ha ha ha. baru aku perasan aku dah ada tanduk.... Tapi tu la aku nak citer..... bro Ben sempoi!! Bro Framestone pun sempoi! Ujang je gemok....ha ha ha.

13 comments:

NuReLLe said...

haha..ujang je gimok tu yg xleh blah tu..:D

LALABIELA said...

hahaha.. tanduk tiruan ja tu..

Mak Jemah said...

dah dekat sgt..tapi xleh nak join...anak demam!...<- alasan betoi nie tau...

Izwa Kamaruddin said...

semua blogger glamour!yuhuuu...

~nsar~ said...

semngat kak eza explainkan.. hehe..

Ujang9897 said...

bongok..!!

dwatyKNY said...

alamanda????????... macam kenal jer tempat tu...

Sharifah Aniza Ali said...

ha'ah...ujang gemok la!

panda montel said...

hahhaha dah bertanduk pula yeee

Tok Esah said...

hahaha, hampeh punye bro ben!!

Luqman Zakaria said...

haha,,,ade tanduk plak!

Luqman Zakaria said...

haha,,,ade tanduk plak!

ardinihumaira said...

ngehehehe nakal rupanya beliau ni