Thursday, April 14, 2011

Hot Di Wacanaku

Aku tadi sambil bawak moto buruk aku ke fakulti.... tetibe terlintas... apa kata kalau aku buat himpunan entri lame yang hot dan kebaboom kat korang sumer.... sebab mungkin ada yang tak baca lagi kan?? Haaa..... Sekarang ni aku akan himpunkan link-link pilihan entri aku yang aku rasa boleh buat korang pecah perut... Biar pecah perut...jangan pecah botol budu...atau pecah kaca.... sebab boleh melukakan orang.. he he he.






Okeh....5 link tu adalah entri-entri yang boleh buat korang hilang mengantuk.... Tu juger antara-antara entri yang hot dan terbaik untuk hiburan... Mesej ada....tersirat....:) Dan yang paling penting... original dari aku... Cipta sendiri weh.... tak main la ciplak...copy dan paste.... Kalau ade ciplak..mesti diberitahu...:) Layan ler dulu ek...nak pegi Career Expo jap....

7 comments:

Ujang9897 said...

kenapa kentut ada nama aku..grrrrrrr

azrijohan said...

tagging u here..
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/contest-orang-lidi.html

mOoN said...

ujang memang serasi kentut...hahahha

Sari said...

salam..
kelako ler
group 8 dtg nyinggah..
tumpang folow ek..
daaa...

i am DiDa said...

Salam singgah balas...(",)v

risa said...

memang hilang ngantuk wooooooooooooo

Hanieqha said...

terjah sini jugak.. yeah..