Thursday, May 5, 2011

Lagu Feveret Blogger #1

Ini adalah hasil dari Segmen rebranding aku yang pertama.... Wacana Mesra Blogger Bersama PW. Yang sebelum ni...berkenaan kaya dan popular....tapi kali ini berkenaan lagu yang disukai atau tak suka.... Sebab lagu dalam hidup kita ni banyak.... Ada berbagai jenis genre lagu....ada yang bes untuk didengar...ada yang tak bes langsung... Blogger juga seorang insan biasa... Jadi apa salah nya berkongsi tentang lagu apa yang kita suka dan tak suka kan..... Ini lah antara rakan-rakan kita yang sudi berkongsi tentang lagu-lagu mereka...
  1. http://bit.ly/jV2acM
  2. http://bit.ly/ke6EZQ 
  3. http://bit.ly/kntUCO
  4. http://bit.ly/jWFWEf
  5. http://bit.ly/jTsazS
Alamak.....sape yer kat atas tu.... haa....nak tau..kene la terjah dulu....:) Nanti yang lain akan menyusul... Aku listkan lima blog yang pertama dulu... Bagi istimewa sikit bagi yang join terawal nih.... :) Kepada yang nak join lagi....masih sempat....tutup pukul 12.00 tgh malam nih...

P/S: Wacana Mesra Blogger Masih Berjalan Hingga ke tengah malam nie.... Nak join....KLIK SINI

4 comments:

Uptown Lady said...

huihh..misteri la pulak kali ni..hehe..

Belog MTT said...

Jenggg jenggg jenggg...

Rozali said...

Assalamualaikum PW

lewat ler tidur mlm ni...

Wassalam

cik yaya said...

assalamualaikum PW..
sambutan hangat lagi h0t ye..
ingat yaya nk join juga, tp bla tng0k jam dh pukul 12.47..
nmpaknya terbuntang la mata ni

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785