Thursday, May 5, 2011

SEGMEN Sudah Tiada Lagi...

Wokeh.....sabar...sabar.... bukan dah tiada.... tapi perkataan segmen tu akan tidak digunakan lagi....entri kali ni aku cuma nak rebrandkan nama segmen aku dengan identiti aku sendiri.... perkataan segmen ni dah sinonim dengan Bro Ben...jadi aku tak nak mengganggu SIFU aku....kene kilat kang...ha ha ha. Jadi.....segmen terbaru aku akan didahului dengan word yang sinonim dengan aku......iaitu....WACANA. 

Apa itu wacana?
Keseluruhan tutur yang merupakan satu kesatuan, ucapan, pertuturan, percakapan. Perbincangan atau pertukaran idea secara lisan. Kesatuan fikiran yang utuh, sama ada dalam bentuk lisan ataupun tulisan. (Kamus Dewan Edisi Keempat)

Jadi....sangat sesuai la untuk dijadikan sebagai copyright untuk aku...he he he.... So.... ingat WACANA... ingat lah dekat Pembawa Wacana.....Ok tak? hehehe. Sebenarnya...dah banyak dah identiti aku dalam blog nih... cuma perlukan idea...macam Hikayat Kedai Kopi aku.... kene ade idea penceritaan...baru boleh bersambung.... Kelas Bahasa Kelantan... aku yang takde idea nak bagi word aper..ha ha ha. So... kirenyer...blog ni dah ade identiti sendiri...cuma bersegmen jer masih takde.... Hanya MESRA BLOGGER je fresh dari aku... 

So...lepas ni....segala segmen aku akan didahului dengan WACANA.... contohnya.. WACANA MESRA BLOGGER.....WACANA BERCELOTEH..... dan macam-macam lagi....idea nak berwacana? Dah ade dah.....tunggu je nanti......he he he

Nantikan kemunculan Wacana terbaru dari ku.... si Pembawa Wacana...;)

11 comments:

Srikandi Bonda said...

wahh.. menarik! sy tunggu.. =)

Unknown said...

ecececece.... rebranding yuuuuu....

jack said...

Kreatif..hebat la..aku belum pernah join segmen..or selepas ni wacana bro..Lepas ni mungkin join..hehe

Anonymous said...

terbaek!!! hehehe...

Danial Marzuki said...

wow nice idea pw, bagus2..

nanibahaudin said...

wah.. kelas gitu.. ^^

harrazdani said...

ada indentiti sendiri..syabas wacana.

yaya said...

salam..
wah xsabarnya mnunggu wacana seterusnya...
td yaya teng0k 'kelas bahasa kelantan'..ore kelate k0

yaya said...

salam..
wah xsabarnya mnunggu wacana seterusnya...
td yaya teng0k 'kelas bahasa kelantan'..ore kelate k0

yaya said...

salam..
wah xsabarnya mnunggu wacana seterusnya...
td yaya teng0k 'kelas bahasa kelantan'..ore kelate k0

BRO_MONDAY said...

bro wacana : anjakan paradigma sangat diperlukan bagi memajukan lagi diri kita dari takuk lama ke takuk yam lebih kukuh...('',) ai sokom yu, tapi kalo x bekesempatann utk turut serta dalam sesuatu wacana yu, ai minta maaf, mungkin ai sedam sibuk dan sebagainya...koh koh koh

apa pun TERBAIK!!! kekalkan momentum...insyaAllah berjaya...