Tuesday, April 5, 2011

1000 UV Sudah....

Alhamdulillah akhirnya aku capai jugak target kedua aku dalam dunia blog ni..... target pertama aku nak capai follower seribu....yang tu dah lama lepas.... target kedua aku yang ni ha....nak dapatkan unik visitor ke blog aku seramai 1000 orang.....


Semalam akhirnya aku berjaya..... ha ha ha. Sebelum ni aku berjaya maintain kan pengunjung blog aku dalam 600 ke atas jer.... Tapi semalam aku sudah berjaya mencapai angka seribu buat kali pertama.... Dulu, aku pertama kali mencapai angka 600 kerana pertolongan Bro Ben... Tetapi sekarang aku berjaya berdiri di angka 600 dengan hasil usaha sendiri...syukur...

Kali ni...aku nak target...nak mentenkan angka seribu ni dulu..... sekarang masih fluctuate lagi.. masih naik turun lagih... Aku rasa tak mustahil kot... semuanya kerana korang yang membantu aku....:)

Di sini...aku inign mengucapkan berbanyak terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menjenguk dan menerjah ke blog Wacanaku ini.... tak luper juga kepada yang telah menolong menaikkan blog ni terutama Bro Ben.. semoga jasa korang dibalas dengan dimurahkan rezeki...Aminn..:)

Sudi-sudi la menjenguk lagi ke blog ni.... dan kalau berkenan....klik-klik la ke iklan yang ditepi tu.... Kesian aku sekarang dah takde BE dari Nuffnang... semua dah jadi Metered Earning...huhuhu

P/S: Nak guna duit Nuffnang nak beli ipad.... Senang nak update nanti..hehe

17 comments:

sherah said...

hehe tahniah.usaha lagi ya.i pon jarang visitor 1000 ni. kadang2 o bila takde update haa

najihahfara said...

wah..tahniah2...besnye..bile la cik najihah nk dapat mcm tu ...

Unknown said...

huarghhhhhhh...terer la tu..kite nk maintain pun susah..huee T___T

Browacana said...

U all la yang naikkan blog ni...trima kaseh!!! :)

Woofer Storm said...

pergghhh bnyaknya..kita puluh2 pun tak lepas ni..heheeeee

*nak beli ipad,leh la share2 bro..hahaaaaa

mcm ni lah said...

perghhh mesti byk nye dpt,.. jgn lupe wat kenuri kesyukuran,.

Cik Pulau said...

waahhh.. tahniah... tak sangka UV smpai 1000..
jeleznya la.. cik pulau ni bukan takat nak dapat UV 1000..
BE ni pun tak pernah lagi merasa..
manalah En.Nuff ni tak datang2..

mizayusof said...

TAHNIAH :)

Axie04 said...

wah2 sangat berjaya
bila la blog sy nk cam tu

anumuchan said...

wahhh..congrates2.huhu^^

awEEN said...

wahhh!!!! bestnye...tahniah..tahniah... smuge success..nanti dah success tolong saye plak hehehe...

Anonymous said...

assalam...wow tahniah...setiap 3 bar naik sekali ganda...hu3.yups nak maintain tuu yg payah kan?...semoga berjaya...syabas

Areyoudys said...

as salam..
WAH! TAHNIAH!

saya pun naikkan blog ni ke?
huhu..kalau singgah, saya memang sangat2 jarang komen.klebih suka terjah guna google je.hoho~

semoga trafik encik, maintain ;)
banyak buat entri super best. dimana ada entri super best, disitu saya komen ;)

Browacana said...

Kepada semua di atas.... thanx all... Tanpa support u all.. aku tak ke mana..;)

Melin said...

Congrats! Good job :D

fatian athiea said...

wahhh...


thniah beb..


rasa cam prnah lalu lalang sini..

bdw, thanx singgah..



following here too

Fleura said...

saye pon x dapat BE lagi haih..
payah bebenor..
pape pon teruskan blogging.

jom:
Adakah Keputusan anda Tepat selama ini?!
Tempat untk Orang GILA TRAFFIK dah upgrade!!