Tuesday, May 3, 2011

VLOG Pertama Aku - Pembawa Wacana

Sebelum ni aku tengok je orang lain buat vlog.... aku teringin jugak nak buat vlog nih... Walaupun aku ni tak de pengalaman langsung di depan kamera nih.. Tapi nak jugak mencuba... Akhirnya...1tube telah bagi aku peluang untuk buat vlog sendiri...Peluang tu diberi masa pegi gathering di Putrajaya tempoh hari...

Kalau ada salah dan silap....harap maaf la yer... aku masa tu gugup....gigil....gementar... dan macam-macam "G" lagi lah.... Nasib baik dapat control jugak..... Dialog yang dihafal untuk vlog ni pun aku dah tak ingat...masa tu....aku pakai goreng dan hentam jek.... Goreng tahap hangit hitam legam kot.....ha ha ha... Apa-apa pun... layan je la yer.... Harap ok la ek....:)

 

Kalau ada terkasar bahasa..ter over perilaku....maaf la yer...:) Kalau nak lagi besar dan jelas.. boleh ke LINK NI

10 comments:

aDisH.sHidA said...

tgh dgr dan tengok...pulut doyan

.m y z. said...

haha. best gila tengok Vlog ni. sempoi je. tp loghat kelantan tak boleh lari :P

waN Mohd Salim said...

perghhhhhhh .. nak jugak ... perghh pw oghe kelate pe nyer

waN Mohd Salim said...

adeii jeles tahap gaban Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahhh pakcik sgt relax berdepan ngan camera..hehe ;D

x abis2 promot pulut doyan dia..
nak jadikan pakcik sifu pinky pulak bule ka?

Srikandi Bonda said...

oghe kelate rupanya.. terbaek la. hehehe ^____^

Fatma Diyana MB. said...

haha. first time tengok PW. makan budu rupanya. hehe.

mas saari said...

wah dah keluar ke?

camne nak cari kita punya vlog ni?

Pembawa_Wacana said...

@mas saari: Cek dalam 1tube... kalau dah ada akaun..dier masukkan terus dalam akaun kiter...:)

mas saari said...

dah ada dah akaun!
tapi vlog tu blm ada lagi..mungkin belum siap kot?

Ping your blog