Monday, July 4, 2011

Apa Yang Saya Akan Buat Jika Malaysia Masuk World Cup...

Aku tertarik dengan satu status di FACEBOOK tadi....dan terfikir nak buat segmen aku dengan status yang menarik nie....:) Ibarat kata sifu a.k.a kembar aku, Mr. Ben... Nampak je peluang....rembat jer... he he he. Kali ni aku nak buat WACANA aku dengan berpandukan tajuk tu....
  1. Buat entri bertajuk, " Jika Malaysia Masuk World Cup, Saya Akan..."
  2. Letak header aku nie, dan linkkan ke entri nie..
  3. Korang letak la apa yang korang nak buat jika Malaysia masuk World Cup.... Nak buat kenduri ker... nak jalan keliling dunia sambil bawak bendera Malaysia ker....ape-ape jer.... Tidak lebih dari 100 patah kata....:)
  4. Dah siap, tinggalkan URL korang di entri nie.....
  5. Tarikh tutup....sampai besok malam.... hari Selasa malam..
Jom...kita memeriahkan pasal bola sepak Malaysia.....Jom..Jom!! Haaa....sebelum terlupa, aku tengah mencari BLOGLIST baru......jom la join di SINI...

1 comment:

nadiyahashim said...

salam..
nampaknye sy yang pertama..hehe..best lak rasa..tak pernah jadi pertama ni..hehehe..isk tak hbs hbs lak gelak
okeh.. ni link sy:
http://nadiyahashim.blogspot.com/2011/07/jika-malaysia-masuk-world-cup-saya-akan.html