Tuesday, July 5, 2011

BLOGundi | Biler Blogger Diajak Mengundi

Panas.....penat....terbako rasenyer hari nie...seharian aku di tempat repair kete....Major servis punyer pasal.... Melayang habis duit-duit Nuffnang aku... Nanti la aku citer di entri yang lain..... Kali ni nak ajak korang sumer mengundi... UNDILA BRO WACANA....hehe

SINI YER
Nampak header tu...Tu la header penganjur... Sori cik penganjur... Aku baru balik dari bertapa di tempat repair kete nie... Dan aku dah dicalonkan untuk join dalam undian di SINI... Senang jer caranya...korang klik je kat nama aku.... BRO WACANA....dan tekan je UNDI... Dah...setel...

Kenapa nak undi aku ek? Ermm.... Undi aku kerana aku ni hensem dan seorang blogger yang tak hentam sape-sape! Ha ha  ha....Ok tak macam tu..... Ala... Senang citer....aku sebenarnya sekadar suka-suka join segmen nie.... Nak support kawan blogger buat segmen.... So, aku join je la kan... Kalau korang rasa blog aku ni korang suka.....haaa...tu la sebabnya korang patut undi aku....kan...:)

Ok....tu jer...nak makan jap...lapar giler dah nie... Dah macam PUASA dah aku rasa... dan sekarang ialah waktu berbuka...Erkk!! Makan dulu yer.....Bismillah......nyum nyum....

3 comments:

Alya EsprĂ©zzo™ said...

dah undi bro, haha meh undi alya jugak ! :P

Ujang9897 said...

bereh

faizlaster said...

tq boh sbb masukkan aku lam bloglist tu..