Friday, July 1, 2011

Pemilihan Secara BERSIH Akan Dibuat

Pemilihan siapa yang bertuah akan dilakukan tak lama lagi... Mungkin esok...mungkin lusa.... Jangan risau.....pemilihan akan dilakukan secara BERSIH dan takde unsur-unsur kimia langsung.....he he he.... Ni bukan pasal perhimpunan besar-besaran atau demonstrasi yer... Tak nak campur pasal isu politik atau politikus poliklinik politeknik poligami dan segala jenis poli lagi.....Habis....Pasal aper nie?

Ni pasal GA aku hari tu..... Yang INI. Ops....tarikh penyertaan dah tamat dah... Semua peserta dah aku listkan di SINI..... Sila ingat nombor anda okeh.... Kalau tak hingat pun takper....time aku umumkan pemenangnya nanti.... Korang cek la lagi di list tu..... 

Entri ni hanya nak mengingatkan jer.... Takut nanti aku umumkan pemenang tapi takde respon dari yang menang.... Memang tak hantar la hadiah tu jawabnya....hehehe... Boleh aku bukak GA lagi....ha ha ha... Kepada yang terlibat....bersiap sedia.... Kepada yang tak terlibat...List peserta tu boleh dijadikan list untuk blogwalking...yeyeah!

P/S: Selesai pasal GA, aku akan bukak BLOGLIST baru.... :)

4 comments:

Eera Shera said...

cepatla bagitau..tak sabar ni..eh, tiba2 gelap pulak kat cni ek..hee

risa said...

tahniah pada semua tu nanti
kalau bloglist ai nak..hehehe

mynameismy said...

pastikan no 18 naik oke!;D

aizamia3 said...

berdebar-debar.. hikhikhik..

Ping your blog