Monday, July 4, 2011

Bermula Kembali Hidup Seorang Tutor

Rasa janggal la pulak lepas lama bercuti dari bekerja sebab sambung belajar... Hari ni aku mulakan hidup aku sebagai pekerja di Fakulti Kejuruteraan UPM kembali... Sebagai seorang tutor... Apa yang bezanya ek? Rutin harian la kot..

Tapi sebenarnya takde beza sangat pun.... sebab tempat nya sama....Aku belajar dan bekerja di tempat yang sama...he he he.... Kalau tempat yang berbeza tu lain la kan... Yang berbezanya cuma pakaian je la....Sebelum nie aku tak perlu pakai baju formal... sekarang ni terpaksa la kembali ke zaman tight in...hihihi

Tapi blog tetap hidup.... Boleh online di mana-mana je kan... Masa nak update pun bukannya panjang... pendek jer... Macam entri nie...dalam 5 minit je nie... Taip laju-laju....cek error typing jap... pastu post je la kan... Tak perlu nak pegi jumpa cikgu-cikgu nak cek mana salah silapnya... Tak perlu nak kene hantar borang ape-ape kan... Itu la kelebihan blog..

Ok la....itu la dulu untuk setakat nie.... Sebelum tu...nak habaq sikit nih... Aku tengah bukak bloglist baru... Bagi sesape yang berminat nak join, boleh la join di SINI yer... Dan bagi yang nak ambik khidmat aku sebagai cikgu tuisyen depa di rumah depa....Boleh la jugak try godek-godek ke entri yang INI... Dan lagi... Kepada yang diumumkan pemenang Giveaway aku....sila masuk entri NIE.

Okeh.... Selamat membaca entri nie...hehe. Aku nak carik bahan jap...Nak bagi citer ker...nak bagi info hari nie...hmmm...7DXWYAKCHS72

10 comments:

TeAqArH said...

waaah..selamat berkeja....smart ape laki2 berpakaian formal....lau kt u teaqah..sume student pakai formal...yg x kemas pun sejuk mata memandang sbb bile g kels,,sume kemas2..^_^

Isteri Encek Bard said...

selamat kembali bekerja pw

anumuchan said...

aa aritu cuti ke..huhu

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

ooh..sama kerja ngan ujang lah kan?

Datin Tyka said...

selamat bekerja

Unknown said...

tuisyen perkahwinan ade tak?;D

Hani Shaklee said...

selamat bekerja..saya baru nak gi interview post lecturer arini..hehehe
doakan la saya dapat keje kat sana..hehehe

aizamia3 said...

selamat kembali bertugas..

Shila said...

fakulti kejuruteraan awam ke??

mr.D said...

slamat bkerja bro..haha..XD