Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday - Bersyukur Ke Kita?

Bayangkan Inilah Kita

17 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hurm...insaf...

bahiyahaziz ; said...

brsyukur dgn apa ade :)

[k]o{q}i[n] said...

poor kid...

Isteri Encek Bard said...

Sedih tengok.... Bersyukur sesangat dengan keaadaan sekarang

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

sedih bila tgk kanak2 kecil ni berusaha untuk mencari sesuap nasi... bersyukur sangat dengan apa yang ada sekarang ni...hmmm

syazwan aizad bin abdul mutalib said...

ukuk. insaf :(
wordless yg bersyukur jugak kah kita >
http://syazoneznat.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4.html

ir yien 9897 said...

bersyukur dengan apa yang ad

bersyukkur dapat
hidup dalm kenali dunia blog..
huhu =))

singgah jenguk brother alar2 pemalu..heheheh

Ieda Al-Habsyi said...

sentiasa beringat lah...

senyumSOYA said...

jom sama2 kita bersyukur dlm setiap perkara~

mas saari said...

bersyukur atas nikmatnya!

aizamia3 said...

bersyukur atas apa yang ada sekarang ni..

mynameismy said...

0_o

ArulchelseA said...

no wordless ni..kih kih kih..

cuak aku bro..klau bro yg tu mesti tk popular la bro...leka trik guni je..skang trik trfik..kih kih kih kih

suha said...

moga Allah jauhkan kita dr takdir yg sebegitu,insyAllah (^_^)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

sedih tengok..

Syafiq Rosli said...

kesian je gmbr bdk kcik ni..

aquatwins932 said...

at times, x d'nafi kan.. rasa tamak tu sering juga datang.. tu la penting nya saling memberi peringatan selalu.. insaf n bersyukur atas rezeki yang telah d'kurnia kan selama ni.. ty for the reminder :D