Tuesday, July 5, 2011

Panggilan Sayang Ni Sayang Isteri ker ??

Salleh datang ke rumah Yaakob....Sebab Yaakob buat makan-makan sempena dapat duit bonus dari Syarikatnya.... Salleh dan Yaakob sama-sama dah berumur... dah separuh abad....Setibanya Salleh ke rumah Yaakob... Yaakob pun menjemput Salleh masuk ke rumahnya dan memanggil isterinya untuk dibuat kan air...

Yaakob: Sayang.... Tolong buatkan air.. Ada tetamu...


Salleh: waah...dah berpuluh tahun korang jadi suami isteri...masih panggil sayang ek...

Yaakob: Bukan setakat sayang.....Cintaku..Buah hatiku.... Honey...sumer aku sebut untuk isteri...


Salleh: Waah...romantik giler ko ni Kob...


Yaakob: Tak eh....Aku lupa nama sebenar isteri aku sejak tiga tahun lalu.... Lepas terhantuk baru tengadah di batu nisan haritu...he he he

P/S: Bloglist masih lagi dibuka....Jom jom!!
Segmen Wacana pun ader nie...Sape-sape nak join...jom lah kat SINI

13 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum PW

terantuk di batu nisan!!!!!
selamatkan lahhh....

Wassalam

Que Afify said...

Alasan yang best!! wahkakaka!!

zarulfarhana said...

cehhh....

niena shopping2u said...

hehe.. lupa nama je,agak hampeh di situ!

miss inna said...

kecian kat bini tu..nasib la pggilan syg tu kira romantik jg..

m.dinie said...

hahahahahahaah..XD

TeAqArH said...

kritikal ni..name bini pun lupa aih..^_^

Zuha said...

wahaha pelik tapi benar...

nice entry...jom follow blog saya...

saya dah follow blog ini... :)

http://mat-jungle.blogspot.com/

harrazdani said...

panggil sayang tu kira cover line laaa..hahah

:: Mrs.Eady :: said...

kekekekekeekkeekeke,.....:)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

rase nye nampak romntik jar kalau panggil macam 2 ^^

aizamia3 said...

kehkehkeh, nampak romantik tapi rupanya lupa.. alahai..

Noriz said...

hampeh sungguh!
romantik ada makna tu..huhu

Ping your blog