Saturday, July 23, 2011

Mimpi | Mimpi Basah ?!!

Sape yang tak pernah bermimpi kan.... Semua mesti pernah... Dan dalam banyak-banyak mimpi mesti ade yang korang rasa menarik kan...Ada jugak yang tak menarik...mimpi ngeri....Mimpi kene kejar..... Mimpi jatuh..... Sampai tergolek dari atas katil...he he.... 

Kalau lelaki pulak...mimpi la penentu dia dah baligh ke tak.... Mimpi pertama dia......Mimpi basah... ehh...bukan kencing! ermm....ermm.... macam mane nak cakap ek.... Ala.....Lelaki mesti dah tau.... Yang pempuan kalau nak tau sesangat....tanya la suami korang nanti yer...he he he....

Mimpi jugak sebenarnya pedoman hidup... Kadang-kadang mimpi nie menunjukkan perkhabaran awal kepada kita.... Cuma nak translate tu kene la ada ilmu..... Tapi mimpi tidur siang tak kira! Mimpi di malam hari jer... Tidur yang dilengkapi bacaan doa tidur dan jugak dah basuh kaki.... Mimpi pulak berlaku sebelum subuh... bukannya selepas subuh... he he he....

Ok la... oleh sebab esok hari pertama aku nak mengajar tuisyen kat bebudak sekolah.... Aku kene la tidur awal.... Dapat jugak rezeki lebih... Sesape nak aku jadi cikgu tuisyen.....Boleh la kontek aku di emel : asey007@gmail.com yer.... Aku boleh mengajar fizik, sains, math, dan add math....

4 comments:

a t i e n :) said...

gud luck okay . moge jadi ckgu yang BAIK PUNYAAAA :) Hahaah :)

mien eaststar said...

mimpi kn mainan tido..hehe

kueh bakar said...

masa kecik dulu selalu tertunggu-tunggu...bila mimpi basahku sampai...

akhirnya..
'wah..banyaknya air'

yezza!Aku da baligh!!!

SyazwanSarawak said...

semoga mendapat mimpi indah

Ping your blog