Thursday, July 21, 2011

Marah Ke Adik Comel? Jangan La Merajuk... Nanti Abang Bagi..

Dalam ramai-ramai penonton dalam stadium...sempat jugak kameraman nie ambik video sorang adik comel ni merajuk selepas tak dapat tangkap bola baseball pasukan kesayangannya... Tak caya? Tengok la nie... VIDEO di bawah..bukan gambar yer..:)


Nasib baik dirakam... kalau tak...merajuk muncung-muncung mulut tu sampai ke rumah.... Sebab di rakam...pihak stadium bagi la jugak bola tu dekat semua yang masuk dalam video tu termasuk budak comel tu....hihihi... Oolololo...

P/S: Kalau kat stadium Malaysia.....agak-agak pihak stadium nak bagi ke macam tu? :)

10 comments:

SoLy SoLicious said...

ololo tomeynye~

ainaa said...

cute jerk. haha

aizamia3 said...

comeiiiinyee.. ;)

KOKO said...

ala.... tomelnye dia merajuk..
senjata budak-budak yang terbaik punya, merajuk.. semua benda dapat..

Pembawa_Wacana said...

Untuk pengetahun sumer...ni video yer.....:)

Cik Purple Pinkypuff said...

hahahah~~ comelnyer! :D..last2 dapat gak bola tuh..:]

Jai said...

Nasib baik buat muka comey dapat bola, kalau buat muka tegik, dapat tak..hu3

Azie Azman said...

haha..comel je :)

zarulfarhana said...

come dia wat cm tue

c-ma said...

panjangnya muncung dye...ha3...