Sunday, July 24, 2011

Lawak Pelakon Cium | Mmuah Mmuah

Pelakon citer nie..:)
Tengah-tengah meronda di kedai buku MPH di Alamanda.... Datang la seorang yang tidak asing lagi di Malaysia nie..... Lisa Surihani dan keluarganya.... Datang nak beli buku...Memang la kan...takkan nak beli kain pulak di kedai buku....haih...

Lisa: Berapa harga buku nie? [Malas nak tengok harga kat belakang buku]

Penjual: Oh...Lisa Surihani!! Hihihi..... Harganya 10 ciuman... ahaks.. [Tengah gatal nie...]

Lisa: Erkk.... 10 jer? Ok.... I nak 5 biji buku.... Buku yang tu....yang nie....yang sana dekat penjuru celah-celah rak tu.... Ermm....yang tu dan yang tu...... Boleh...?

Penjual: Waaah....waaah......total 50 ciuman!! Besnyer......Boleh sangat cik Lisa... Tambah la lagi... hihihi

Lisa: Takper takper....5 pun dah cukup....

Sampai part nak bayar di kaunter..... 

Penjual: Mana bayarannya cik Lisa....tak sabar dah nie...hihihi

Lisa: Nanti nenek saya yang bayarkan yer.... Dia pegi cabut gigi palsu dulu... he he

Penjual: Ohh Emmm Geee.....[Pengsan berbuih mulut... SENTAP!]

P/S: Rekaan semata-mata... dan jangan gatal-gatal...

11 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum PW

amboiiiiiii
gatalnya sipenjual buku tuuuuu

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Wassalam

Elih Japahar said...

penjual buku tu patut bagi ayat mcm ni.."harganya 10 ciuman lisa surihani" hahaha..

said...

haha, ingatkan betol2 lah si lisa tu berborak macam tu.


XD

SoLy SoLicious said...

hahaha..padan muke..gatal sgt...

p/s : ingatkan real lisa surihani

OKED chokelat said...

ayat biar terang...hahaha..kan dah dpt kiss dr nenek..

Cik Farah said...

hahahaha ~ best2 :D

Pn. Sheila said...

best pe dpt kiss dr nenek... hehehe...

.izzati liyana. said...

haha. bijak lisa menjawab untuk orang yang gatal.

http://izzatiliyanasabri.blogspot.com/

NUR said...

bijak si lisa ni ye.. untung yusry (bukan nama sebenar)

Ima Salsuzaima said...

hehe..

Aina said...

hahaha nenek lisa pon agak2 mesti cun jugak tu:)