Thursday, July 7, 2011

Kelantan Juara Liga Super 2011 | Bola Sepak


Pasukan Kelantan akhirnya berjaya dinobatkan sebagai pasukan paling konsisten dalam Liga Super 2011 setelah berjaya memenangi perlawanan terakhirnya menentang Sabah di Stadium Likas semalam....Waah....dah macam bace berita je kan....hahaha. Kelantan juara weh! Aku bangga nie kejap....

Kelantan berjaya jadi juara dengan jumlah mata terkumpul 56 mata dari 26 perlawanan.... Kelantan berjaya menang sebanyak 17 kali, seri 5 kali dan kalah 4 kali.... Perlawanan terakhir kat Sabah dimenangi dengan keputusan 2-1 hasil jaringan Nor Shahrul Idlan Talaha...

Apa yang positifnya ialah.... Liga Super di Malaysia kembali hangat jadi bualan peminat bola dah... Dah kembali serinya.... bagus la kan.... Semakin hangat liga tempatan....Semakin ramai yang akan tengok kita.... Dan kalau liga dah semakin maju.... liputan pun bertambah luas....tak mustahil liga kita diliputi dari negara luar kan...

Tahniah pasukan Kelantan.... GOMO KELATE GOMO!!

9 comments:

cucu umie said...

walopon kalah dengan terenggu mase tu tpy dh dpt tebus blik kn kelantan.. mantap ah...

Pembawa_Wacana said...

@cucu umie: Sebenarnya kebangkitan Malaysia nie... Semua negeri dah makin mantap...

cik pulau said...

ohh yeahh.. kelate mene..
hebah mat yo..
keh3..

gomo kelate gomo..^^,

harrazdani said...

tp sedikit kecewa mat yo tak dapat kasut emas...terlalu mudah felda bagi enam gol untuk terengganu...apa yg penting lepas ni kelantan perlu kekalkan momentum dan konsistensi untuk kempen piala malaysia pulak...kalau ada rezeki dapat jumpa terenganu lagi final piala malaysia huhuhuh

niena shopping2u said...

tahniah kpd Kelantan, klantan mmg best :D



tgk la negeri sapo hehe

saya_arief said...

harap bola sepak malaysia terus majuu.
gomo kelate gomo.
:D

aizamia3 said...

bukan saja untuk negeri tapi untuk negara juga.. semakin ramai pemain yang bagus yang mampu menaikkan semula nama Malaysia.. ;)

ainondreamergirl♥ said...

gomo kelate gomo. hehe. sy anak jati kelate :P

eila said...

gomo klate gomo kawe pon ore klate1

Ping your blog