Tuesday, July 19, 2011

Kenangan Bro Wacana | Zaman Sekolah

Orang kata....zaman yang paling diingati dan dikenang ialah zaman masa sekolah.... Dulu aku tak faham pasai aper zaman sekolah ni dikatakan zaman paling bes... Rupa-rupanya aku sekarang pun rasa macam tu.... Zaman yang paling banyak bende giler aku buat...ha ha ha

Walaupun aku takde la giler-giler sangat....tapi ada la jugak kadang-kadang kitornag buat benda yang agak menggilakan.... Untuk entri nie...aku nak kongsi masa zaman form 5 aku dulu..... kelas aku banyak kali kene pindah.... sebab masa tu orang tengah buat bangunan baru.... Kelas aku dah la ada 6 orang lelaki jer... Total sumer dalam kelas..aku rasa 34 kot.... 6 orang je lelaki.... memang rasa terpencil la sikit..... he he

Geng yang terpencil ni pulak suka duk belakang.... dalam kelas tu....sumer barisan belakang di konker geng lelaki.... yang depan-depan bagi kat pempuan..... Depa ni suka belajar..(Kononnya la..hahaha). Geng lelaki ni suka tidor! Lagi-lagi belajar sejarah.... memang dikatakan subjek wajb untuk tidur..... he he he

Cikgu kelas tak datang sebab sakit perut...hahaha
Jangan tiru tu yer... zaman tu memang bencikan sejarah..... rasa macam takde guna belajar benda macam tu....sekarang barula faham apa kepentingan sejarah.... Belajar rajin-rajin yer... Itu la gambar aku masa tingkatan lima....Sekolah aku sekolah harian jer... Cikgu kelas pulak namanya Cikgu Hawaria.... baik cikgu tu... tapi time ambik gambar dier hilang....sakit perut kot...hahaha...Korang rasa yang mana agaknya aku dalam gambar tu....hihihi... Kenangan weh....kenangan...

P/S: Kalau kawan-kawan aku ada bukak entri nie..... Kita Kawan sampai mati okeh....:)

8 comments:

tomato said...

errkk yang pengawas tu ke ? hehe ;p

QueeN TerataI said...

zaman sekolah memang kenangan yang paling manis & takkan dilupakan :0

:: Mrs.Eady :: said...

old skool!!

ejulz said...

bnyk kenangan ms sekolah bro.. heHe

zuwaidah said...

kenangan zaman sekolah ler yg paling manis sekali....kalau teringat semula, mesti senyum sorang2 kan hehehehehe

zarulfarhana said...

kenangan tue....

saya rasa yg pakai kopiah tue kot awk...hhhheeheh

Zuha said...

Zaman skolah is the best!! tapi masa semakin kedepan...hmmm :)

http://mat-jungle.blogspot.com/

aizamia3 said...

bila tengok gambar kenangan masa sekolah rasa rindu kat semua..
sekarang masing2 dah sibuk dengan dunia masing2.. jumpa pun dah susah.. ;) tapi bersyukur masih ada cara untuk berhubung. selain dari blog..

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785