Sunday, July 3, 2011

Kak, Apa Ada Dalam Kangkang...

Citer sorang budak , POJAN yang baru nak belajar benda-benda baru....dier keluar berjalan-jalan ke kedai runcit...maknya suruh belikan MILO.... Tengah syok mencarik milo.... ada la sorang kakak HOT nie...Datang di sebelahnya....Tercari-carikan sesuatu....Pojan tengok je kat kakak tuu...... Lama-lama die dah tak tahan...Mungkin sebab nak cuba masuk line kot..

Pojan: Hai kak...

Kakak: ........ hai... nak apa?

Pojan: Akak cantik......

Kakak: Oh...trima kasih....he..

Pojan: Err.....Kak.... nak tanya boleh?

Kakak: Nak tanya ape dik?

Pojan: Jangan marah ye kak..

Kakak: Tak.....kenapa dik?

Pojan: Apa ada dalam kangkang kakak?

PANG!!!! Sebijik penampor hinggap di pipi Pojan..... Semua orang pakat tengok...

Kakak: Kurang ajarnye budak! Sape ajar ko nih?

Pojan: Sakitnyer...... Kenapa akak marah? Saya nak tau jer..... Sebab tadi saya nampak akak masukkan SUSU ke dalam kangkang akak....

Kakak: SH**!!!!!

Tuan Kedai: Cik, Sila keluarkan....saya pun baru nak tegur...terkantoi di dalam CCTV..

Moral: Jangan cepat melatah......dan jangan mencurik! he he he...
Orang cantik tak semestinyer cantik hatinya...:)

Ilham citer dari video nie.....hihihihi
Layan~~

19 comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said...

xboleh bla erk ,. nak letak celah kangkang ,. haha XD

Cik RoSs said...

hahahhaa..cayalah!!!!

John Rennoult said...

hahaha celah kangkang baik punye pengajaran.. http://akubecerita.blogspot.com/2011/07/pakar-s-gila-sex.html

Alya Esprézzo said...

hahahahaha...adoii lahh, tak boleh blahh betul!! :P

miss shizakiena said...

kot yer pun jgn la wat depan cctv..haha

miss inna said...

adoi!!! kecian kat budak tu..
kn bagus klo cntik luar cntik jg dalamannya..^^

lieynanilaz said...

teknik terbaru ya..isk..isk..isk

Eera Shera said...

eeeiii...pencurik!

eila said...

HAHA...KANTOI

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

haha, like2,, kan da kantoi~

Srikandi Bonda said...

teruk benor lerr..

Dhia BellamiZam said...

x senunuh..yekk!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemm..nak kasi ank minum pun tak tau halal haram ka?kesian tngk ini org...

Rahmad said...

dalam kangkang ada taman..

akmal afiqah said...

hahahahahahaha

aizamia3 said...

macam2 idea.. ;)

yang adik tu pun silap soalan.. kan dah kena pelempang..

suha said...

gile!kreatif tapi melampau (^_^)

m.dinie said...

hahahahahahahhahahahha..XD

kaizen said...

ape kejadah... mmg geng kangkang btol...

*x melecet ker ^$#%^

latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785