Wednesday, July 13, 2011

Bra Dan Lingerie Yang Menggoda

Perasan tak dalam blog aku ni ada IKLAN baru lagi? Kat atas entri .... Warna merah-merah tu.... Alhamdulillah..... Rezeki Papa To Be kot.... Sesape nak lagi? Bagi sesape yang letak iklan di blog aku nie...Macam biasa la...aku akan buat entri khas untuk si pengiklan tu.... Kali nie giliran BRA dan LINGERIE... Blog Jameelah Boutique

Jameelah Boutiqe merupakan sebuah gedung yang menawarkan pelbagai barangan keperluan wanita. Di sini terdapat pelbagai produk seperti bra, baju tidur, lingerie, kecantikan wajah, alat solek, minyak wangi, dan macam-macam lagi. Serta banyak lagi yang akan menyusul dalam masa terdekat. Semua ini khusus untuk memudahkan para pelanggan mendapatkan barangan yang mereka kehendaki dengan cepat & mudah.


Untuk tujuan perniagaan pihak jameelah boutique telah berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) di atas nama Keris Perak Enterprise sejak tahun 2008 lagi.

Nak maklumat selanjutnya....Klik la SINI.

Bagi yang berminat....boleh la start folo blog Jameelah Boutique nie... Boleh beli barangan dengan potongan harga 10% kot.... Apa lagi....Jom terjah dan FOLO....

P/S: Maklumat PENGIKLANAN di blog Wacanaku nie boleh dilihat di SINI
Kekosongan masih ada...Harga boleh dirunding yer.....:)

4 comments:

Eera Shera said...

rezeki papa to be~~

:)

Isteri Encek Bard said...

hehehehehhehhe

hamzah ian said...

nsk bra

mas saari said...

teringin gak nak buat iklan kat blog tapi takut takde orang nak sewa je...trafik kan ciput je!

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785