Exabyte

Friday, July 8, 2011

Waktu Imsak | Waktu Solat | Waktu Berbuka Puasa 2011

Sebulan lagi kita akan menghadapi bulan puasa...Bulan Ramadhan... Jadi aku rasa ada pentingnya kalau korang dapat la sedikit maklumat berkenaan waktu berbuka puasa atau waktu imsak untuk tempat korang.... Aku cuba carik detail untuk semua kawasan dan akhirnya aku jumpa jugak yang terbaik....

Bukan setakat waktu nak berbuka puasa atau waktu imsak... waktu solat bagi seluruh Malaysia pun korang boleh tengok... Kirenye kalau korang travel ker.... Boleh je guna nie...tapi kene la ada internet...he he. Okeh... tak nak sembang panjang-panjang.... Ini la link nyer...


Yang mana yang tak ganti habis lagi tu... sila-sila la ganti yer....tinggal sebulan je lagi nih... Kalau nak pose sunat pun... tinggal sebulan je lagi nih... Cepat-cepat...nanti tak pasal-pasal kene bayar fidyah... Tau kan apa itu FIDYAH? he he he..

3 comments:

zarulfarhana said...

xsbr nk posa...nk p terawih...
rndu suasana terawih masa kt kamsis dlu....

mynameismy said...

dah habis ganti daaa..;D

Yayan said...

harini berkata : xpe , ade sebulan lagi nk ganti puase ..

tup tup tup

alamak esok dh ramadhan , puase xganti lagi .. damn ! xpe , tahun depan je lah .. hehe

boleh follow sini jika sudi :

izyannadira.blogspot.com

Ping your blog