Saturday, April 9, 2011

Alamanda.....Perempuan... Hadiah.....

Aku baru pulang dari Alamanda.....ermmm.... sebenarnya dua shopping mall aku sempat terjah hari ni dengan wife... nak tau kenapa.... nanti aku akan ceritakan....

Alamanda hari ni memang bes.... nak tau sebab aper... Bes sangat... sebab aku hari ni kiranya antara orang yang bertuah.... aku dapat hadiah free!! Betul ni.... tak tipu punyer.... wife aku jadi saksi.... dapat secara tak di sangka-sangka.... Ceritanya berkaitan seorang perempuan....:)

Aku bagi la intro nyer dulu.. Aku sampai ke Alamanda.... pegi tengok tiket wayang dulu.... cek-cek.... pastu pegi makan... Perut dah nyanyi rap dah nih.... lapar tahap gelojoh dah kot.. huhu. Akhirnya selepas pusing-pusing di D'Rasa tu....akhirnya dapat buat keputusan.... makan nasik campoq saja...ha ha ha.

Pasal hadiah free tu kan....entri selepas ni aku citer...sabor eh.....sabor...huhu

5 comments:

Rozuan Ismail said...

ce citer ce citer..bila la turn blog sy direview yer..huhu

Pembawa_Wacana said...

Rozuan: Sabor..sabor..he he

Afendi Othman said...

pergh...orang berbini katakan..boleh kuar..haha...

s.y.a.r.q said...

dapat proton inspira sebijik ke??heheheh :p

magnoliapert said...

Kirim salam kat akak, hehe :D

http://magnoliapert.blogspot.com/