Friday, April 8, 2011

BEN ASHAARI MMG GILA LA KOT

Hahahaha......selepas di tegur...aku buat la jugak.... Ibarat kata si Amir Raja Lawak.... "I'm Soriii!!!" Hahaha.... Sape nak join klik SINI.... beberapa minit lagi Bro Ben tutup....

Huh.....kene taip cepa-cepat nih....masa dah nak tamat.......Aku suka sangat masuk blog Bro Ben... sebab dier......hmmmm.....copy paste yang sebelumnya pun tak leh ke bro..... hadoi.... hahahaha..Okeh....dah siap satu perenggan....hahaha

Suka masuk blog bro Ben ni.....sebab dia tu suka buat segmen.... macam-macam segmen dia.... aku ni baru terfikir dua segmen.....dia tu dah berlambak dah segmen..... ape la makanan yang dimakan mase kecik agaknya..... Cerdas bebenor....

Lagi satu.....entri die sempoi... santai macam yang aku suker... aku memang suke kan santai-santai nih... Sebab tu blog aku pun santai jer.... Kira aku sedang berguru dengan bro Ben jugak la kan.... Blog Tok guru kena la diikuti..... anak murid nak belajar katakan...:)

Huh....baru tiga perenggan ek... ermmm....ermmm.... haaaa.... lagi satu aku nak bagitau kenapa aku suka folo blog Bro Ben.....sebab dia dengan aku sama kacak...ha ha ha.... Tak buncit macam ujang.... Wokeh bro..... taip dah macam speed bot dah nih.... laju giler.... hahahaha

No comments: