Friday, April 8, 2011

Torres Kena Serang Geng Merah

Sape kenal Fernando Torres?? Bukan pelakon drama telenovela....bukan juger pemandu F1.... Dia adalah pemain ternama bola sepak dari Sepanyol.... Sekarang bermain untuk pasukan Chelsea.... Errr..... Peminat Liverpool....jangan boikot entri ni pulak....he he he

Aku dengar dia diserang oleh geng Merah.... Tak percayer?? Ermm.... aku pun kurang gak pada mulanya... tapi ada bukti nih....

Nak tengok tak buktinya..... Jap aku upload.....

Jap ek..... internet slow sikit.... 

90%........sikit je lagi......sabo tau....

Okeh...dah full upload...


Tengok... sampai surrender dah si Torres..... Betul la kan geng merah serang dia.... he he he.. 

Sekadar hiburan....sebab aku nak g main bola kejap..... Bersukan baik untuk kesihatan..... Aku tau blogger susah nak jauhkan diri dari pc walaupun seminit....he he he

P/S: Bagaimana Nak Tumpaskan Perogol??? Nak tau klik ler SINI...

3 comments:

Mya Edora said...

hahaha..lawak2 :D

Budak Botak said...

he3, dalam hati dia msti gentar abis tue...

faisal said...

"aku tak buat la" kata torress...

http://faisalapardi.com/

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785