Saturday, April 2, 2011

Maharaja Lawak Memang Seperti Jangkaan

Pergh.....aku masih tersenyum sorang-sorang lagi nih... Memang terbaik lah... memang seperti yang dijangkakan... Semua peserta memberikan yang terbaik... Kecuali Jozan...:D

Jozan buat simple giler....macam sembang kat kedai kopi jer...tapi tetap lawak giler... hahaha... Semua kelakar la kirenya.....Ermm.... Amir.................macam biase lah.... memang sudah ku duga dari awal....he he he

Overall.....memang terbaek!! Bes!! Tapi yang tak besnye..... start minggu ketiga akan disiarkan di Astro Pakej Mustika jer..... Dah takde di Prima.... Haish....

Juri pun ok.... Ahmad Idham, Mamat Khalid dan Apek. Walaupun ada geng tersendiri....tetapi semua mengharapkan persembahan terbaik.... Keep it up guys!

P/S: Sapa nak sponsor bayar pakej astro kat aku?? Huhuhu

5 comments:

Muhd Fadil said...

astro cuma nak duit je tuh. suh org melanggan pakej mustika.
apehal la astro nih kan?

whitecappuccino said...

missed pulak tadi..

aNiss :):) said...

BALAS n SEPAH the best!! ngee~ NABIL tetap dihati :) hahaha :)

arep_lockermonth said...

kecian la yang x langgan mustika!huhu~

mas saari said...

huhuhuhu...saya tetap suka JOZAN!

saya pun tak langgan channel Mustika tu..patut ke langgan ni? ke tak patut

Ping your blog