Saturday, April 2, 2011

Tonga Futsal


Hari ni aku akan berentap untuk pasukan efc (Engineering Football Club). Main untuk berebut RM15k!! Pergh..... Kalau menang ok la kan.... harap menang la ni..he he.

Pertandingan futsal ni atas anjuran Persatuan Alumni UPM.... Jumlah kesemua hadiah bernilai RM15k. Tempat perlawanan di Tonga Futsal, Sri Kembangan. Senang citer..yang depan Jusco Equin Park tu... Sapa blogger yang pegi sana.... bagitau la ek...boleh minum kopi sesame...:)

Tarikh dekat poster tu dah out of date. Tarikh ditukar kepada esok. Aku harap dapat beraksi pada tahap zaman dulu-dulu.....Maklumlah....dah lama tak main kompetitif futsal nih..sekadar main petang-petang jer...

Hari ni tak sempat nak aktif berblogwalking....aku kene berada di Tonga Futsal sampai petang.... Doakan kemenangan saya...Kalau menang...aku akan buat giveaway lagi untuk korang...he he.

1 comment:

shahjiehan said...

sedey siot.. klox bleh bnja aku makan pizza!! hahahhahah

kantoi sudaa


jom baca dan komen 10 Fakta menarik.