Friday, April 1, 2011

Maharaja Lawak


Siapakah maharaja lawak di malaysia? Aku ker? Mana ade.... Ni adalah rancangan terbaru astro kepada kita semua. Gelanggang Maharaja Lawak. Rancangan ni adalah himpunan semua pelawak-pelawak Raja Lawak dari musim pertama hingga yang terakhir aritu. Yang dapat masuk cuma semua finalis jer.... Termasuk la si Amir...:D

Peserta lain adalah Nabil, Jozan, Jihan, Man, XN3, R2, Sepah... dan lain-lain. Malam ni ada di astro Warna dan Prima...pukul 10.00. Astro Prima hanya ada untuk episod 1 dan 2 jer.... Nak tak nak...kene la subscribe astro Warna. Huuuu....


Aku tak sabar nak tengok si Jozan sebenarnya.... memang sah giler-giler punyer rancangan ni. Yela kan.... semua daripada senarai finalis Raja Lawak tu.... Lagi-lagi ada yang bergabung macam Jozan..... Pergh... Bersedia la nak terburai isi perut sebab asyik tergelak....ha ha ha

Jom berblog bersama Gelanggang Maharaja Lawak!

P/S: Member aku ajak aku masuk Imam Muda.... Ermm.. Segan la pulak...:D

5 comments:

mas saari said...

vote for JOZAN...hehehehe

miezaniera said...

mmg best lawak johan dan zizan hehe

arep_lockermonth said...

huhu :P mesti syok nk tgk sbb semua yg masuk best2~

mcm ni lah said...

hehehehee jozan,. sape jozan tu?

tipah said...

sy sokong jozan jugee. hee

Ping your blog